MATEMATIČKE I DRUŠTVENE IGRE
Aktivnosti u kojima su sudjelovali učenici od prvoga do sedmoga razreda
World Multiplication Table Day (WMTD)_učenici su na zabavan i netipičan način ponovili i utvrdili tablicu množenja, rješavajući matematičke kartice, puzzle, kvizove, logičke zadatke, križaljke, magične kvadrate, a sve uz poštivanje pravila za pojedini zadatak.
Večer matematike_ 67 učenika i isto toliko roditelja sudjelovali su na Večeri matematike. Kroz radionice, radne centre učenici su otkrivali razne logičke igre.
Dan škole_društvene igre_od svih igara učenicima se najviše svidio Tangram_igra se sastoji u tome da se od dijelova sastavljaju, unaprijed zadati, različiti likovi i figure, prema vlastitoj zamisli ili prema prijedlogu voditelja (ako u natjecanju sudjeluje više igrača). Osnovna pravila, koja se moraju poštovati je da se uvijek mora upotrijebiti svih sedam dijelova i dijelovi se ne smije preklapati. Ova intelektualna igra koristi se stoljećima kako bi se poticalo kritičko mišljenje i razvijala kreativnost. Svakim slaganjem djeca i odrasli usavršavaju svoje matematičke vještine, uče o geometrijskim oblicima i razvijaju sposobnost vizualnog percipiranja. Osim toga dok se igraju dijele ideje i rješenja, razvijaju važne komunikacijske i suradničke vještine. Ovo je osobito korisno za djecu jer im pomaže u izgradnji samopouzdanja i uči ih vrijednosti timskog rada.
Cilj je bio da pomoću različitih matematičkih i društvenih igara uvide važnost poštivanja pravila. Kroz igru uvažavali su različitosti, tražili rješenja, upoznavali sebe i druge, učili se solidarnosti i uvidjeli da pravila postoje s razlogom i da ih se treba pridržavati.