20.02.2025. 23:32
Učenici 1.a razreda su suradnji s vjeroučiteljicom tražili i sakupljali 100 ovčica kojima su kasnije pridodavali lijepe riječi. Bojali su i brojali do 100 i pisali svoje ime u 100 kvadratića. Svi lijepi i šareni radovi krase njihovu učionicu i podsjećaju ih da su u prvih 100 dana svoga školovanja puno postigli.
U 1.b razredu svaki učenik je imao zadatak napisati što više riječi koje sadrže zadani slog. Na ploču su zapisali 100 riječi. Složili su razrednu stonogu - igru sa 100 zadataka: zbrajanje i oduzimanje do 10, uspoređivanje brojeva, prethodnik i sljedbenik. Uz bacanje kockice svaki se učenik okušao u igri rješavajući zadatke. Na satu TZK su odradili 10 općepripremnih vježbi s 10 ponavljanja.
Učenici su bojali krunu s brojem 100. Proveli su evaluaciju i podijelili diplome.
Učenici 2. b razreda su Stoti dan škole obilježili bez školskih torbi rješavajući brojne izazove.
U sklopu TZK su se natjecali u brojnim vještinama: pravili 100 trbušnjaka, stajali na jednoj nozi i održavali ravnotežu 100 sekundi, bacali i hvatati lopte na različite načine 100 puta, preskakali vijače 100 puta, tijelima pisali broj 100.
U sklopu HJ su smišljali što više riječi koji imaju u sebi broj 100 te ih zapisivali na ploču.
Pod Satom razrednika su izrađivali srceta za Valentinovo, izrezivali ruke od kolaža i u svaki prst zapisali po jednu lijepu toplu riječ, a budući da ih ima deset u razredu ispisali smo ih taman prigodno- 100!
Matematički zadatak je bio osmisliti 100 zadataka s brojevima do 100 te ih uvezati u zbirku Vesela matematika- 100 zadataka!
Pod LK su zamišljali kako će izgledati sa 100 godina i pri tom se dobro nasmijali i zabavili, a dan su završili plesom- balonima u paru. Pobijedio je par koji ga je uspio u 100 sekundi zadržati!
Ništa manje veseli i marljivi nisu bili četvrtaši. Učenici 4.a razreda su se prvo zagrijali uz 100 vježbi. Prvo za tijelo, a potom i za um rješavajući 100 zadataka pisanoga množenja dvoznamenkastim brojevima. Proslavu su povezali s pročitanom lektirom pa su Šumi Striborovoj pridodali sto Domaćih. Pri tome su se jako zabavili slažući ih na drvo, iza drveta, pokraj drveta, naopačke, naglavačke…
Radno i veselo je bilo i u 4.b. Rješavali su matematičke zadatke s brojem 100 i igrom s kockicama. Na satu likovne kulture su ostavrili korelaciju s matematikom bojanjem srca kontrastom toplih i hladnih boja. Možemo samo zamisliti što su sve novo naučili istražujući što se skriva na 100.toj stranici enciklopedije, a sve su začinili plesom s balonima sa zadacima u 100. sekundi pjesme.
Svi su sudionici uspješno ostvarili projektne zadatke uz komentar: Bilo je veselo, zanimljivo, poučno!
Fotografirale: učiteljice
Izvijestila: Marijana Butor





