13.06.2025. 15:44
HOMOPHONE HUNTERS
Učenici 4.a razreda sudjelovali su u projektu Homophone Hunters. U projektu je osim Hrvatske sudjelovalo još šest zemalja: Turska, Portugal, Litva, Poljska, Jordan i Grčka. Tijekom projekta učenici su se upoznali s pojmom homofona i naučili nove riječi. Osim toga, upoznali su prijatelje iz Portugala družeći se putem online sastanka. Učenici su izrađivali poster s homofonima, pisali smiješnu priču, obilježili Dan eTwinninga i upoznali osnovne pojmove vezane uz sigurnost na internetu. Kroz projekt su učenici imali priliku upoznati nove prijatelje, njihovu kulturu i način školovanja te poboljšati znanje engleskog jezika.

E-TALES OF SAFETY: A JOURNEY TOWARDS ONLINE RESPONSIBILITY
Cilj projekta u kojem su sudjelovali učenici 6.a razreda bio je sigurnost na internetu. U projektu je sudjelovalo 13 zemalja: Italija, Češka, Turska, Srbija, Slovačka, Mađarska, Slovenija, Rumunjska, Španjolska , Grčka, Portugal, Poljska i Hrvatska. Učenici su koristili digitalne alate poput Canve, Padleta, BookCreatora, a u mnogim zadacima i pomoć AI (umjetne inteligencije). Pri osmišljavanju priče o sigurnosti na internetu, a koja je bila i jedan od glavnih ciljeva projekta, učenici su surađivali sa školom iz Turske i Grčke.
BRIDGING CLASSROOMS, BREAKING BARRIERS
Učenice 8.a i 8.b razreda koje su pohađale dodatnu nastavu engleskog jezika sudjelovali su eTwinning projektu s još tri zemlje (Grčka, Španjolska i Turska). U projektu su učenici upoznali jedni druge putem online sastanaka i zadataka projekta. Učenici su bili podijeljeni u međunarodne grupe u kojima su zajednički surađivali i dijelili informacije o kulturi, glazbi, hrani, poznatim osobama i geografskim obilježjima pojedinih zemalja. Aktivno su koristili engleski jezik u govoru i pismu te se služili različitim digitalnim alatima.
Fotografirala i izvijestila: Monika Mrkonjić





