NAČIN ODRŽAVANJA INFORMACIJA U VRIJEME PANDEMIJE COVID-19

  1. Od 16.11.2021. za održavanje informacija uživo, uz pridržavanje svih ostalih mjera koje su ovdje navedene, potrebno je na ulazu u školu predočiti COVID potvrdu ili drugi odgovarajući dokument kojim se dokazuje potrebna razina sigurnosti sukladno Odluci Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske o uvođenju posebne sigurnosne mjere obveznog testiranja dužnosnika, državnih službenika i namještenika, službenika i namještenika u javnim službama, službenika i namještenika u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi te zaposlenika trgovačkih društava i ustanova koju je donio Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske dana 12. studenog 2021. godine (NN 121/2021)
  2. Dopušteno je održavanje roditeljskih sastanaka i individualnih informacija licem u lice na način da se kontakt roditelja s djelatnicima škole i učenicima smanji na najmanju moguću mjeru.
  3. Na roditeljskim sastancima i individualnim informacijama svi roditelji i učitelji, nastavnici i profesori moraju nositi maske i održavati fizički razmak po mogućnosti dva metra.
  4. Preporučeno je da tijekom roditeljskih sastanaka i individualnih informacija prozori budu otvoreni.
  5. Raspored individualnih informacija za roditelje i roditeljskih sastanaka utvrđuju razrednici i to tako da se održavaju u vrijeme i na način da se kontakt roditelja koji dolaze u školu s ostalim djelatnicima i učenicima smanji na najmanju moguću mjeru.
  6. Individualne informacije za roditelje ne bi trebale trajati duže od 15 minuta po jednom roditelju, a između ulaska svakog roditelja u prostor za informacije prostoriju treba provjetriti i dezinficirati dodirne površine.
  7. Roditelj koji dolazi na individualne informacije dužan se je najaviti razredniku na način i u vremenskom roku koji odredi razrednik. Razrednik će roditelju odrediti točan termin kada treba doći.
  8. Sukladno prethodno utvrđeno terminu, razrednik će roditelja pustiti u školu i odvesti ga do prostora za informacije. Do dolaska razrednika roditelj ne smije ulaziti u prostor škole. Prilikom ulaska u školsku ustanovu roditelj je dužan staviti masku na lice i dezinficirati ruke.  
  9. Kod dolaska na individualne informacije djelatnik škole dužan je evidentirati dolazak i odlazak roditelja iz školske ustanove.
  10. Kod dolaska na roditeljski sastanak evidenciju dolaska vode razrednici. Prilikom dolaska na roditeljski sastanak roditelji su obvezni imati masku i dezinficirati ruke na ulazu u školu te održavati fizičku distancu prema svim ostalim roditeljima i djelatnicima škole od najmanje 2 metra.
  11. Na individualne informacije i roditeljske sastanke ne smiju doći roditelji koji imaju bilo koji od simptoma zaraze COVID-19  (povišena tjelesna temperatura – pod pazuhom 37,2, simptomi respiratornih bolesti – kašalj, poteškoće u disanju, grlobolja, poremećaj osjeta njuha i okusa i gastrointestinalne smetnje – proljev, povraćanje i bol u trbuhu) ili kojima je utvrđena zaraza ili određena mjera samoizolacije.
  12. Roditelja koji se ne pridržava propisanih epidemioloških mjera u školi ili na bilo koji način onemogućava njihovo provođenje udaljiti će se iz školske ustanove.
  13. Roditelj u školu može doći i na razgovor kod stručnog suradnika pedagoga ili kod ravnatelja uz prethodnu najavu telefonom ili e-mailom, navođenjem razloga za dolazak i uz pridržavanje svih epidemioloških mjera kao i kod individualnih informacija s razrednikom. Ista pravila vrijede i kada se roditelja poziva u školu službenim pozivom.
RAZRED UČITELJ DAN U TJEDNU VRIJEME
1.a Marijana Butor ponedjeljak A smjena/ 9:35- 10:15 ; B smjena/15:50-16:30
1.b Dubravka Nemet utorak 8.50 - 9.35
2.a Julijana Drda utorak/srijeda A smjena utorak 3. sat/ B smjena srijeda 4. sat
2.b Višnja Bogdan srijeda 8:40-9:25
3.a Maja Čagalj ponedjeljak A smjena (8:45-9:25); B smjena (15:55-16:35)
3.b Sanja Viland ponedjeljak 9.15- 10.00
4.a Suzana Zbiljski ponedjeljak A smjena 16:40-17:20, B smjena 11:10-11:50
4.b Edita Starčević ponedjeljak 10 i 10-10.55
5.a Anja Tokić četvrtak 3. sat, ujutro A 9:05-9:45, popodne B 15:40-16:20
5.b Monika Mrkonjić četvrtak A smjena 16:40-17:20; B smjena 10:25-11:05
6.a Natali Milaković petak 4. sat ujutro 9:50 - 10:30; popodne 16:20 - 17:00)
6.b Ivica Pačarić ponedjeljak 3.sat, ujutro 9.05 - 9.45 i popodne 15.35 - 16.15
7.a Sanja Vujnović petak 5.sat_17:10 - 17:50 / 10:40 -11:20
7.b Ankica Varvodić srijeda 3.sat_A i B tjedan_popodne 15:35 - 16:15
8.a Tihana Pauković ponedjeljak 4. sat A smjena 16:20-17:00 B smjena 9:50-10:30
8.b Snježana Kralj utorak 2. sat - 8:15 - 8:55 / 14:45 - 15:25