NAČIN ODRŽAVANJA INFORMACIJA U VRIJEME PANDEMIJE COVID-19

  1. Dopušteno je održavanje roditeljskih sastanaka i individualnih informacija licem u lice na način da se kontakt roditelja s djelatnicima škole i učenicima smanji na najmanju moguću mjeru.
  2. Na roditeljskim sastancima i individualnim informacijama svi roditelji i učitelji, nastavnici i profesori moraju nositi maske i održavati fizički razmak po mogućnosti dva metra.
  3. Preporučeno je da tijekom roditeljskih sastanaka i individualnih informacija prozori budu otvoreni.
  4. Raspored individualnih informacija za roditelje i roditeljskih sastanaka utvrđuju razrednici i to tako da se održavaju u vrijeme i na način da se kontakt roditelja koji dolaze u školu s ostalim djelatnicima i učenicima smanji na najmanju moguću mjeru.
  5. Individualne informacije za roditelje ne bi trebale trajati duže od 15 minuta po jednom roditelju, a između ulaska svakog roditelja u prostor za informacije prostoriju treba provjetriti i dezinficirati dodirne površine.
  6. Roditelj koji dolazi na individualne informacije dužan se je najaviti razredniku na način i u vremenskom roku koji odredi razrednik. Razrednik će roditelju odrediti točan termin kada treba doći.
  7. Sukladno prethodno utvrđeno terminu, razrednik će roditelja pustiti u školu i odvesti ga do prostora za informacije. Do dolaska razrednika roditelj ne smije ulaziti u prostor škole. Prilikom ulaska u školsku ustanovu roditelj je dužan staviti masku na lice i dezinficirati ruke.  
  8. Kod dolaska na individualne informacije djelatnik škole dužan je evidentirati dolazak i odlazak roditelja iz školske ustanove.
  9. Kod dolaska na roditeljski sastanak evidenciju dolaska vode razrednici. Prilikom dolaska na roditeljski sastanak roditelji su obvezni imati masku i dezinficirati ruke na ulazu u školu te održavati fizičku distancu prema svim ostalim roditeljima i djelatnicima škole od najmanje 2 metra.
  10. Na individualne informacije i roditeljske sastanke ne smiju doći roditelji koji imaju bilo koji od simptoma zaraze COVID-19  (povišena tjelesna temperatura – pod pazuhom 37,2, simptomi respiratornih bolesti – kašalj, poteškoće u disanju, grlobolja, poremećaj osjeta njuha i okusa i gastrointestinalne smetnje – proljev, povraćanje i bol u trbuhu) ili kojima je utvrđena zaraza ili određena mjera samoizolacije.
  11. Roditelja koji se ne pridržava propisanih epidemioloških mjera u školi ili na bilo koji način onemogućava njihovo provođenje udaljiti će se iz školske ustanove.
  12. Roditelj u školu može doći i na razgovor kod stručnog suradnika pedagoga ili kod ravnatelja uz prethodnu najavu telefonom ili e-mailom, navođenjem razloga za dolazak i uz pridržavanje svih epidemioloških mjera kao i kod individualnih informacija s razrednikom. Ista pravila vrijede i kada se roditelja poziva u školu službenim pozivom.