NATJEČAJI ZA ZAPOŠLJAVANJE

OBJAVLJENO 9.10.2024.

Na temelju članka 99. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (''Narodne novine'' broj 87/08., 86/09., 92/10., 105/10., 90/11., 16/12., 86/12., 94/13., 152/14., 7/17.,  68/18., 98/19., 64/20., 151/22., 155/23. i 156/23.) i  članka 3. Pravilnika o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima (''Narodne novine'' broj 85/24.)  škola „ANTUNOVAC“, objavljuje                                       

Natječaj

za obavljanje posla – pomoćnik/ca u nastavi  

Predviđen je odabir i zapošljavanje osoba na poslovima pomoćnika u nastavi s ciljem povećanja socijalne uključenosti i integracije učenika s teškoćama u razvoju.

POMOĆNIK/CA U NASTAVI

  • Broj traženih osoba -1
  • Mjesto rada: OSNOVNA ŠKOLA „ANTUNOVAC“ I PODRUČNA ŠKOLA IVANOVAC
  • Radno vrijeme: nepuno radno vrijeme –21 sati tjedno
  • Vrsta ugovora: ugovor o radu na određeno vrijeme za nastavnu godinu 2024./2025.

UVJETI:

  • najmanje završena razina obrazovanja 4.2.HKO-a
  • Iznimno, na javni poziv može se prijaviti i osoba koja ne ispunjava uvjet završene najmanje razine obrazovanja 4.2. HKO-a, ali ispunjava uvjet da ima završenu najmanju razinu obrazovanja 4.1. HKO-a i završen program obrazovanja odraslih (osposobljavanja) za pomoćnika u nastavi. Ali samo ako na području osnivača odgojno-obrazovne ustanove nije moguće zaposliti pomoćnika u nastavi, a to nije u suprotnosti s interesima učenika s teškoćama u razvoju.
  • uvjerenje da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak niti je pravomoćno osuđivan za neko od kaznenih djela
  • pomoćnik u nastavi ili stručni komunikacijski posrednik ne smije biti roditelj/skrbnik niti drugi član uže obitelji učenika kojem/kojima se pruža potpora

OPIS POSLOVA

Pomoćnik u nastavi je osoba koja pruža neposrednu potporu učeniku s teškoćama u razvoju tijekom odgojno-obrazovnog procesa. Potpora tijekom odgojno-obrazovnog procesa koju pruža pomoćnik u nastavi može obuhvatiti: potporu u komunikaciji i socijalnoj uključenosti, potporu u kretanju, pri uzimanju hrane i pića, u obavljanju higijenskih potreba, u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka te suradnju s radnicima škole, kao i s vršnjacima učenika s teškoćama u razvoju u razredu, što podrazumijeva razmjenu informacija potrebnih za praćenje i unapređivanje rada s učenikom, a u svrhu izrade izvješća o posebnostima u radu s učenikom te plana rada pomoćnika u nastavi za sljedeću školsku godinu. Poslovi pomoćnika u nastavi određeni su Zakonom o osobnoj asistenciji i Pravilnikom o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima

DODATNA ZNANJA I VJEŠTINE

Poštivanje različitosti, afinitet prema djeci s teškoćama u razvoju, otvorenost, odgovornost, fleksibilnost, razvijene komunikacijske vještine, podjednaka sklonost individualnom i timskom radu, točnost u izvršavanju poslova, organiziranost, emocionalna stabilnost i dosljednost.

POŽELJNO

  • iskustvo u neposrednom radu s djecom s teškoćama u razvoju
  • iskustvo u volontiranju
  • završena edukacija za posao pomoćnika u nastavi u trajanju od 250  sati (ukoliko to nema može završiti edukaciju uz vaučer koji financira Županija)

Odabir će se izvršiti uz pomoć stručnih metoda procjene kompetencija i osobina podnositelja zahtjeva. Procjenu kompetencija i osobina podnositelja zahtjeva vrši povjerenstvo koje imenuje ravnatelj škole. Konačnu odluku o odabiru kandidata donosi ravnatelj škole na temelju izvješća povjerenstva.

S kandidatima izabranima za pomoćnika u nastavi, obrazovna ustanova – škola će sklopiti pisani ugovor o radu u kojemu će biti utvrđeni poslovi, trajanje, tjedno zaduženje te međusobna prava, obveze i odgovornosti ugovornih strana.

Kandidati koji se prijavljuju za izvršavanje poslova pomoćnika su osobe sa završenom najmanje srednjom stručnom spremom.

Na natječaj se mogu javiti osobe oba spola. Uz prijavu kandidati su dužni priložiti sljedeće dokumente:

  • zamolbu za posao (vlastoručno potpisana);
  • životopis (vlastoručno potpisan), s navedenim podacima o neposrednom radu s djecom s teškoćama u razvoju ili volontiranju (naziv institucije/udruge/tvrtke gdje je ostvareno iskustvo u radu s djecom  ili volontiranje, te trajanje istog);
  • dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (presliku diplome ili potvrdu o stečenoj stručnoj spremi);
  • uvjerenje da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak (ne starije od 6 mjeseci);
  • dokaz o hrvatskom državljanstvu;
  • uvjerenje o prebivalištu (ne starije od 6 mjeseci);
  • elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (ne stariji od dana objave ovog javnog poziva);
  • dokaz o osposobljenosti za poslove pomoćnika, ukoliko ga kandidat ima;
  • ukoliko kandidat ima iskustva u radu s djecom s teškoćama u razvoju potrebno je priložiti mišljenje supervizora i/ili preporuku škole/ustanove/udruge.

Kandidati koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužni su u prijavi na javni poziv pozvati se na to pravo i imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. Da bi ostvario pravo prednosti pri zapošljavanju, kandidat koji ispunjava uvjete za ostvarivanje toga prava, dužan je uz prijavu na javni poziv priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, kao i rješenje o priznatom statusu, odnosno potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo spomenuto pravo, dokaz iz kojeg je vidljivo na koji način je prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (ugovor, rješenje, odluka i sl.) te dokaz da je nezaposlen (uvjerenje ili ovjereni evidencijski list Hrvatskog zavoda za zapošljavanje). Poveznica za stranicu Ministarstva branitelja na kojoj su navedeni dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju prema Zakonu o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“ broj 121/17., 98/19. i 84/21.) je https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.

Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj  84/21), uz prijavu na natječaj dužne su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti i dokaze iz stavka 1. članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata

Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf

Sukladno odredbama Uredbe (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. godine o zaštiti pojedinaca u svezi s obradom osobnih podataka i slobodnog kretanja takvih podataka, svi dokumenti dostavljeni na javni poziv poslani su slobodnom voljom kandidata te se smatra da je kandidat dao privolu za obradu svih podataka, a koji će se obrađivati isključivo u svrhu provođenja  postupka.

U zamolbi i životopisu obvezno navesti datum i mjesto rođenja, adresu stanovanja te kontakt broj mobitela i elektronsku poštu (e-mail). Preslike traženih priloga ne moraju biti ovjerene, a kandidati su prije sklapanja pisanog ugovora dužni dostaviti na uvid originalne dokumente.

Prijave u pisanom obliku s dokazima o ispunjavanju uvjeta iz natječaja podnose se OŠ „ANTUNOVAC“, ŠKOLSKA 15, 31216 ANTUNOVAC  s naznakom ''Natječaj – Pomoćnik u nastavi – NE OTVARATI!''

Prijave se mogu slati i elektroničkom poštom na e-mail adresu ured@os-antunovac.skole.hr. Prilozi u prijavi koji se šalju putem elektroničke pošte moraju biti isključivo u .pdf formatu, dok zamolba i životopis moraju biti potpisani elektroničkim potpisom s osobne iskaznice.

Osoba koja ne podnese pravodobnu i/ili urednu prijavu ili za koju se utvrdi da ne ispunjava formalne uvjete iz natječaja, neće se smatrati kandidatom prijavljenim na natječaj. Urednom prijavom smatra se prijava koja sadržava sve podatke i priloge navedene u natječaju.

Natječaj će biti objavljen 9.10. 2024. na internet stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, internet stranici i web stranici Osnovne škole „Antunovac“. Natječaj traje 8 dana od dana objave natječaja.

Radni odnos sa školom zasnovat će se nakon provedenog postupka selekcije i odabira kandidata.

Izrazi koji se u ovom natječaju koriste za osobe u muškom rodu neutralni su i jednako se odnose na muške i ženske osobe.

__________________________________________________________________________________

OBJEVLJENO 9.10.2024.

Na temelju članka 107. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14 , 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22 i 156/23.) i članka 4. i 5. Pravilnika o načinu i postupku zapošljavanja u Osnovnoj školi „Antunovac“ ravnatelj Osnovne škole „Antunovac“, Školska ulica 15, 31216 Antunovac raspisuje

NATJEČAJ ZA ZASNIVANJE RADNOG ODNOSA

MJESTO RADA: Osnovna škola „Antunovac“, Školska ulica 15, 31216 Antunovac

RADNO MJESTO ZA KOJE SE RASPISUJE NATJEČAJ: UČITELJ/ICA INFORMATIKE

BROJ IZVRŠITELJA: 1 izvršitelj

TJEDNO RADNO VRIJEME: 40 sati tjedno

TRAJANJE UGOVORA O RADU: Ugovor se sklapa na ODREĐENO radno vrijeme zbog zamjene djelatnice na porodiljnom dopustu.

PROBNI RAD: 2 mjeseca

UVJETI ZA ZASNIVANJE RADNOG ODNOSA: Uz opće uvjete za zasnivanje radnog odnosa kandidati trebaju ispunjavati i uvjete propisane člankom 105. i 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14 , 07/17, 68/18, 64/20, 151/22 i 156/23.) i člankom 14. Pravilnika o odgovarajućoj vrsti obrazovanja učitelja i stručnih suradnika u osnovnoj školi (NN 6/2019 i 75/2020).

DOKUMENTI I PRILOZI KOJIMA SE DOKAZUJE ISPUNJENOST UVJETA I KOJE JE POTREBNO PRILOŽITI U PRIJAVI NA NATJEČAJ:

  1. Prijavu na natječaj vlastoručno ili digitalno potpisanu certifikatom s eOsobne;
  2. Životopis vlastoručno ili digitalno potpisan certifikatom s eOsobne;
  3. Presliku dokaza o stručnoj spremi za Informatiku (diplomu ili potvrdu fakulteta o stručnoj spremi);
  4. Presliku domovnice;
  5. Presliku rodnog lista;
  6. Uvjerenje da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak, ne starije od 2 mjeseca;
  7. Elektronički zapis (potvrda) o podatcima evidentiranim u matičnoj evidenciji HZMO (ne starije od 2 mjeseca).

Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici.

NAPOMENA ZA KANDIDATE S PRAVOM PREDNOSTI PRI ZAPOŠLJAVANJU: Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnom zakonu dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i priložiti dokaz o ispunjavanju uvjeta za pravo na koje se poziva.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti temeljem članka 102. stavak 1.-3. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“ br. 121/17, 98/19, 84/21. i 156/23.) dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo, uz prijavu priložiti dokaze o ispunjavanju uvjeta iz natječaja te priložiti odgovarajuće dokaze kojima dokazuju ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju, a koji su sadržani u članku 103. stavak 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“ br 121/17, 98/19, 84/21 i 156/23.). Popis dokaza potrebnih za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju temeljem članka 102. stavak 1.-3. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“ br 121/17, 98/19, 84/21. i 156/23.) navedeni su i nalaze se na stranici Ministarstva hrvatskih branitelja, poveznica

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/dokumenti/Nikola/popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20ZOHBDR%202021.pdf

Osobe koje ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 48. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata (Narodne novine broj  84/21), uz prijavu na natječaj dužne su u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu dostaviti i dokaze iz stavka 1. članka 49. Zakona o civilnim stradalnicima iz Domovinskog rata

Poveznica na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja s popisom dokaza potrebnih za ostvarivanja prava prednosti: https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Nikola//popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju-%20Zakon%20o%20civilnim%20stradalnicima%20iz%20DR.pdf

TESTIRANJE KANDIDATA: Sukladno Pravilniku o načinu i postupku zapošljavanja u Osnovnoj školi „Antunovac“ za kandidate na natječaju obvezno je testiranje. Područja provjere kandidata, pravni i drugi izvori za pripremu kandidata za testiranje, vrijeme i mjesto održavanja testiranja te rok za objavu vremena i mjesta testiranja bit će objavljeni na web stranici Škole na poveznici:

http://www.osantunovac.hr/hr/9830/testiranje-kandidata/

ROK ZA PODNOŠENJE PRIJAVA: 8 dana od dana objave natječaja

NAČIN DOSTAVLJANJA PRIJAVE: Prijave na natječaj mogu se dostaviti osobno u tajništvo Škole, poštom ili elektroničkom poštom uz naznaku „za natječaj za radno mjesto učitelj/ica Informatike“. Prijave koje se dostavljaju elektroničkom poštom u predmetu e-maila trebaju sadržavati naznaku „za natječaj – Informatika“ i priloge i dokumente isključivo u .pdf formatu. Prilozi i dokumenti dostavljeni u drugom formatu datoteke neće se uzimati u obzir. Prijava na natječaj i životopis kandidata koji se dostavljaju elektroničkom poštom trebaju isključivo biti potpisani elektroničkim (digitalnim) potpisom putem certifikata s osobne iskaznice kandidata.

ADRESA ZA DOSTAVU PRIJAVA POŠTOM ILI OSOBNO: Osnovna škola „Antunovac“, Školska ulica 15, 31216 Antunovac

E-MAIL ADRESA ZA DOSTAVU PRIJAVA: ured@os-antunovac.skole.hr

VRIJEME I NAČIN OBJAVE REZULTATA NATJEČAJA: Rezultati natječaja bit će objavljeni u roku od 15 dana od dana davanja suglasnosti školskog odbora ravnatelju za zapošljavanje odabranog kandidata. Rezultati natječaja bit će objavljeni na web stranici Škole na poveznici

http://www.osantunovac.hr/hr/1862/rezultati-natjecaja/

OSTALE NAPOMENE UZ NATJEČAJ:

Na natječaj se mogu prijaviti osobe oba spola (čl. 13 st. 2. Zakona o ravnopravnosti spolova).

Kandidatom na natječaju smatrat će se samo osoba koja je podnijela pravodobnu i potpunu prijavu na način utvrđen ovim natječajem te ispunjava sve formalne uvjete iz natječaja.

Način i postupak odabira kandidata na natječaju propisan je Pravilnikom o načinu i postupku zapošljavanja u Osnovnoj školi „Antunovac“ koji se nalazi na poveznici http://www.osantunovac.hr/hr/1677/pravilnici-skole/

Podatci koje Osnovna škola „Antunovac“ prikupi od kandidata tijekom natječajnog postupka koristit će se i dalje obrađivati u skladu s propisima koji reguliraju daljnju obradu osobnih podataka. Podnošenjem prijave na natječaj smatra se da je kandidat suglasan da se njegovi podatci obrađuju samo u potrebnom obimu i u svrhu potrebe natječaja od strane ovlaštenih osoba za provedbu natječaja.