10.02.2023. 22:32
Učiteljica Natali Milaković na početak svojih sati uvela vježbu disanja (dio mindfulness vježbi) kako bi se učenici s posebnim potrebama lakše usredotočili na nastavni sat. Ova su tehniku opuštanja prihvatili i svi ostali učenici, rado ju primjenjuju a pokazala se odličnom za razrednu disciplinu. Isto tako, u drugom je razredu u sklopu sata održala radionicu kroz koju su učenici osvješćivali svoje emocije i dijelove tijela u kojima nastaju. Tako je osjećaje povezala s nastavom biologije, ulogom živčanog sustava te objasnila kako mozak upravlja našim emocijama te je li ih moguće kontrolirati.
Učiteljica Sanja Vujnović prikazala je i s učenicima odradila nastavnu temu Preslikavanje u ravnini te Rotacija primjenjujući dio naučenoga. Učenici su prepoznali preslikavanje i što im je za to potrebno. Na satu su ujedno povezali matematiku i tjelesnu kulturu i uz kretanje određivali različita preslikavanja na koordinatnom sustavu u ravnini.
Učiteljica Maja Čagalj, nakon svog je tečaja u razredu prikazala svoje putovanje i grad te potaknula učenike izraditi mali projekt osobne promjene u kojem učenici moraju raditi na sebi, svojim osjećajima.. koristeći SMART akcijski plan pri stvaranju.
Na satu engleskog jezika učiteljica Monika Mrkonjić upotrijebila je za warm-up aktivnost fotografije a zatim učenike podijelila u skupine. Učenici su zamišljali da su upravo na mjestu prikazanom na fotografiji te su smišljali dijalog i aktivnosti. U ovoj aktivnosti mogli su sudjelovati svi, čak i oni koji se teže verbalno izražavaju. Time je postignuto inkluzivno ozračje što je dovelo do podizanja samopouzdanja kod svih učenika pa i onih s određenim poteškoćama.
Fotografirale učiteljice na satima
Tekst priredila: Vlasta Stubičar